En cas d'urgència
T'enviem ràpidament un manyà si no pots entrar a casa o un electricista d'emergència si no hi ha subministrament.
Quan més el necessites
Amb el nostre servei d'assistència a la llar, tindràs una resposta immediata dels nostres professionals quan passi alguna cosa inesperada a casa o necessitis la nostra atenció. Descobreix com et podem ajudar.
T'enviem ràpidament un manyà si no pots entrar a casa o un electricista d'emergència si no hi ha subministrament.
T'oferim diferents solucions perquè puguis continuar amb el teu dia a dia mentre es fan les reparacions.
Des de connexions amb tota mena de professionals fins a una línia permanent d'informació a la teva disposició.
Si no pots entrar o sortir de casa perquè n'has perdut les claus, te les han robat o el pany està inutilitzable, t'enviem un manyà d'emergència i ens fem càrrec de les despeses de desplaçament i de mà d'obra.
Aquest servei no inclou possibles costos de reposició o esmena del pany i altres elements de tancament.
T'has quedat sense llum a casa teva? Truca'ns i un operari vindrà al més aviat possible per fer la reparació d'urgència necessària per restablir el subministrament, sempre que l'estat de la instal·lació ho permeti. Aquest servei inclou el cost del desplaçament i la mà d'obra durant les 3 primeres hores.
No s'hi inclouen els possibles costos de materials si fessin falta.
Si necessites fer alguna feina de reparació o manteniment a casa teva, t'oferim l'opció de recomanar-te un professional qualificat per fer el servei, amb tarifes preferencials en la mà d'obra i materials i, a més, amb despeses de desplaçament gratuïtes.
Truca'ns en qualsevol moment del dia per sol·licitar l'assistència. Si es tracta d'una emergència de lampisteria, electricitat o serralleria, vindran al més aviat possible. La resta de serveis es prestaran de dilluns a divendres (feiners) entre les 9.00 i les 18.00 hores.
Entre els professionals trobaràs: lampistes, electricistes, fusters, paletes, contractistes i tota mena de reparadors. Posa't en contacte amb nosaltres i t'orientarem.
Si has patit un contratemps en l'habitatge assegurat que estigui cobert per la teva pòlissa de llar, pots disposar dels serveis següents per continuar amb el dia a dia mentre es fan les reparacions necessàries.
Reposició de televisió i reproductors: si els teus equips queden inutilitzables per un sinistre cobert per la teva pòlissa, te'ls proporcionem durant 15 dies o fins que s'hagin fet les reparacions o reposicions que corresponguin. Pots demanar aquesta gestió els dies feiners de dilluns a divendres, en horari de 9.00 a 18.00 h.
Hotel, restaurant i bugaderia: ens fem càrrec de les despeses que hagis d'afrontar si necessites un hotel, restaurant o bugaderia a causa d'un sinistre que no et deixi utilitzar casa teva, la cuina o la rentadora. Contacta amb nosaltres abans de fer aquestes despeses, per conèixer en detall els límits d'aquesta cobertura i com gestionar-ne el reemborsament.
Amb aquest servei d'atenció telefònica, disponible de dilluns a divendres no festius entre les 9.00 i les 18.00 h., t'ajudarem amb la gestió de reserves d'hotels i bitllets d'avió i tren, i també podràs consultar informació relacionada amb requisits i recomanacions sanitàries per viatjar o telèfons d'urgències per a visats, ambaixades i consolats.
A casa teva tu decideixes
Gaudeix de la teva altra llar
Lloga amb total confiança
Ens ocupem de tu