Informació important per als clients afectats pel temporal 'Filomena'

Els clients de Plus Ultra Seguros afectats pels danys causats per les nevades, el vent i la pluja, durant els últims dies a conseqüència de la borrasca 'Filomena', poden comptar amb l'assessorament de la companyia per fer front als desperfectes i les conseqüències del temporal.

També recordem als nostres clients que poden contactar amb el seu agent o corredor, perquè, a través d'un tracte personal i pròxim, els ajudi i assessori amb les gestions relacionades amb aquests o altres fenòmens atmosfèrics associats a la borrasca.  

Per a qualsevol consulta estem a disposició dels nostres clients:

Plus Ultra Seguros ha activat tots els protocols davant d'aquesta situació tan excepcional, incrementant especialment la xarxa de pèrits i tramitadors dedicats a avaluar els danys per la borrasca per oferir el millor servei als seus clients.

A més, la companyia està pendent dels treballs que les autoritats estan fent per alliberar les vies públiques, cosa que permetrà que els diferents proveïdors de serveis de la companyia (pèrits, reparadors, grues, etc.) puguin accedir a les zones afectades i atendre els sinistres declarats pels seus clients.

Per a qualsevol altra consulta que tinguin els nostres assegurats, poden trucar al:

Telèfon d'atenció al client de Plus Ultra Seguros

917 83 83 83