Declarar sinistre

Què fer en cas de sinistre?

Descobreix els passos adequats

Si tens un sinistre

Has de posar-te en contacte amb nosaltres com més aviat millor, en un termini màxim de 7 dies, perquè puguem indicar-te com procedir i iniciem els tràmits i gestions necessaris.

Pots fer-ho mitjançant el teu mediador, trucant al nostre servei d'atenció al client al 902 15 10 15 o al 91 783 83 83, disponible les 24 hores del dia durant tot l'any, o, si es tracta d'un sinistre amb el cotxe, mitjançant el nostre formulari.

En el moment de comunicar-nos el que ha passat, necessitarem tota la informació que puguis aportar-nos, com per exemple:

► Dades personals de la persona assegurada (nom i cognoms, pòlissa o DNI)

► Descripció del succés, lloc i data

► Possibles causes i danys ocasionats

► Dades relacionades amb les persones perjudicades o autores del fet, si escau (nom, adreça, telèfon o empresa asseguradora)

A partir d'aquí, des de Plus Ultra Seguros ens encarregarem de tramitar el sinistre, posant a la teva disposició els nostres millors professionals: pèrits, advocats, professionals sanitaris, reparadors.

Si es tracta d'un sinistre d'automòbil, t'oferim la nostra xarxa de tallers AutoPresto, on gaudiràs d'avantatges exclusius, com ara vehicle de cortesia gratuït durant la reparació, recollida i entrega del teu cotxe on ho necessitis o preferència en el peritatge i reparació.

I si pateixes danys materials en el teu habitatge, negoci o empresa, et recomanem que abans de fer qualsevol reparació, contactis amb nosaltres perquè puguem confirmar-te les cobertures i procediments, i així evitar-te despeses o demores en el procés. A més, si els danys no estan coberts per la teva pòlissa, t'oferirem els serveis dels nostres professionals, amb uns preus especials i totes les garanties de qualitat.