
Què fer en cas de sinistre?
Descobreix els passos adequats
Si tens un sinistre
Has de posar-te en contacte amb nosaltres com més aviat millor, en un termini màxim de 7 dies, perquè puguem indicar-te com procedir i iniciem els tràmits i gestions necessaris.
Pots fer-ho mitjançant el teu mediador, trucant al nostre servei d'atenció al client al 91 783 83 83, disponible les 24 hores del dia durant tot l'any, o, si es tracta d'un sinistre amb el cotxe, mitjançant el nostre formulari.
En el moment de comunicar-nos el que ha passat, necessitarem tota la informació que puguis aportar-nos, com per exemple:
► Dades personals de la persona assegurada (nom i cognoms, pòlissa o DNI)
► Descripció del succés, lloc i data
► Possibles causes i danys ocasionats
► Dades relacionades amb les persones perjudicades o autores del fet, si escau (nom, adreça, telèfon o empresa asseguradora)
A partir d'aquí, des de Plus Ultra Seguros ens encarregarem de tramitar el sinistre, posant a la teva disposició els nostres millors professionals: pèrits, advocats, professionals sanitaris, reparadors.
Si es tracta d'un sinistre d'automòbil, t'oferim la nostra xarxa de tallers AutoPresto, on gaudiràs d'avantatges exclusius, com ara vehicle de cortesia gratuït durant la reparació, recollida i entrega del teu cotxe on ho necessitis o preferència en el peritatge i reparació.
I si pateixes danys materials en el teu habitatge, negoci o empresa, et recomanem que abans de fer qualsevol reparació, contactis amb nosaltres perquè puguem confirmar-te les cobertures i procediments, i així evitar-te despeses o demores en el procés. A més, si els danys no estan coberts per la teva pòlissa, t'oferirem els serveis dels nostres professionals, amb uns preus especials i totes les garanties de qualitat.