Informació davant situació COVID-19

Informació sobre els nostres serveis

Davant situació COVID-19

A Plus Ultra Seguros volem prestar-te el millor servei possible.

Per fer-ho, posem a la teva disposició els serveis exclusius següents, sigui quina sigui la teva pòlissa:

Facilitats en el pagament de rebuts

Per a aquells clients que ho necessitin, oferim l'opció d'ampliar dates en el pagament de rebuts. Et recordem que pots abonar els teus rebuts mitjançant domiciliació bancària o pagament amb targeta.

Orientació mèdica telefònica

Accedeix al nostre Servei d'orientació mèdica telefònica trucant al telèfon gratuït 900 369 369, disponible les 24 hores del dia, mentre duri l'estat d'alarma.

A més, seguim prestant-te servei segons les teves pòlisses contractades

Cobrim els accidents d'automòbil durant l'estat d'alarma, tant en assegurances a tot risc com a tercers, d'acord amb les condicions de la pòlissa.

Seguim prestant-te servei en cas de sinistre

Els nostres professionals estan fent aquelles actuacions i reparacions que tenen caràcter d'urgència, sempre que les autoritats permetin l'accés a l'habitatge, comerç o pime.

La nostra prioritat és protegir la teva salut i seguretat

Estem a la teva disposició i et recomanem que facis les gestions que necessitis a través dels canals següents:

Truca'ns

Contacta amb nosaltres a través del nostre servei d'atenció al client 917 83 83 83.

Al teu mediador

Pots contactar amb el teu mediador preferentment a través de correu electrònic i/o telèfon.