Accés a l'e-client

Nou e-client

Accedeix a la teva àrea personal

Et presentem la nostra nova plataforma e-client

Registra't ara

Des del 15 de juliol de 2020, per accedir a la nova àrea personal cal completar el procés d'alta que pots començar des d'aquest enllaç.

Segueix aquests passos i comença a gaudir dels avantatges d'e-client:

Identifica't i rebràs un codi

Introdueix les teves dades (NIF, correu electrònic, telèfon), que han de coincidir amb els que tenim a la companyia, i rebràs un codi de seguretat en el teu telèfon mòbil, via SMS.

Signa el contracte electrònicament

Per poder completar la teva alta en e-client, hauràs de signar un contracte de serveis en línia mitjançant el codi de seguretat que hagis rebut via SMS.

Estableix la contrasenya

Una vegada signat el teu contracte de serveis, hauràs d'establir una contrasenya. Per accedir, el teu usuari serà el teu NIF i la contrasenya, la que hagis determinat.

Registra't ara per accedir a e-client

Registra't ara!

Completa el procés de registre i accedeix als serveis del nou e-client des de l'enllaç següent.

Comença el teu registre

Procés d'alta segons el tipus d'usuari

Si actualment no tens contractada cap pòlissa d'estalvi, vida o salut amb Plus Ultra Seguros, el procés és molt senzill i podràs fer-ho completament en línia:

  1. Accedeix a la nova pàgina de registre i introdueix les teves dades personals, que han de coincidir amb les registrades a la companyia com a client (NIF, correu electrònic, telèfon).
  2. Una vegada validades les teves dades, et mostrarem les condicions generals del servei de Logalty, que serà el proveïdor de confiança encarregat de gestionar l'alta mitjançant signatura electrònica.
  3. Rebràs un codi PIN a través d'un SMS enviat al teu telèfon mòbil per procedir a la signatura del contracte.
  4. Finalment, només has de triar una contrasenya i podràs accedir a la nova àrea e-client.

Preguntes freqüents

L'àrea e-client és un servei completament nou amb mesures de seguretat i protecció de dades que ens permetran oferir-te diferents formes de fer les teves gestions en línia i transaccions segures.

Estarem encantats d'ajudar-te a través del telèfon 917 83 83 83 o, si ho prefereixes, contactant amb el teu mediador habitual.

Si no recordes alguna d'aquestes dades, necessàries per completar el procés d'alta, pots posar-te en contacte amb nosaltres, bé a través del teu mediador, trucant al 917 83 83 83 o enviant una consulta des del botó "Demana informació" d'aquesta pàgina.

Actualment estem treballant en el desenvolupament de serveis i funcionalitats que facilitin el teu dia a dia amb el nou e-client, com l'accés a documents d'interès relacionats amb els teus productes. Mentrestant, et proporcionarem els certificats necessaris a través del teu mediador o trucant al 917 83 83 83.

Es tracta d'un servei més senzill i àgil, al qual podràs accedir des de qualsevol tipus de dispositiu i fer gestions en línia, com per exemple:

  • Consultar l'estat de les teves pòlisses i les seves cobertures.
  • Conèixer la situació de les teves assegurances d'estalvi.
  • Revisar les teves dades personals i bancàries.
  • Baixar duplicats de pòlisses i rebuts.
  • Contactar amb el teu mediador.
  • Xat directe amb el Servei d'atenció al client.
  • Descobrir notícies d'interès i promocions.

Pròximament afegirem nous serveis que et facilitaran la gestió de les teves pòlisses amb Plus Ultra Seguros.